Rainbow Moon + Rainbow Skies Strategy RPG Bundle
Rainbow Moon and Rainbow Skies come together as two epic journeys in a single bundle! Enjoy both cult classic strategy RPGs presented in isometric 2D style with turn-based battles, monster taming and loads of character customization. Each game has been updated with accessible balance features, making this the definitive way to experience the original Rainbow Moon and its sequel Rainbow Skies!