Rainbow Runner
Rainbow Runner is an endless runner game with a fun and colorful theme for 1 to 4 players. The simplicity of the rules makes it accessible to everyone, but the expansive possibilities and increasing pace of the game make it challenging for even the most demanding players.
Explore the sky-high planet in search of new adventures and earn points to change the appearance of available characters in the costume store.