Rainbow Skies
Rainbow Skies is a strategy RPG presented in vibrant isometric style! Immerse yourself in a colorful world filled to the brim with murky dungeons and traditional turn-based battles. Tamable monsters and a variety of weapons, equipment and skills offer you a wide range of customization and character development possibilities. Tons of side quests, lively towns and exciting secrets to discover will keep you coming back for more!
It's a big day for Damion. Today is his final examination as a monster tamer, an important profession in his hometown, which is constantly threatened by monster attacks. However, after a terrible hangover, Damion completely messes things up and not only fails the examination but also destroys the monster compound. When he tries to cover up his mishap with his examiner Layne, things turn from bad to worse and through a number of unforeseen circumstances, they find themselves between the fronts of two rival superpowers.