Rampage Knights
Rampage Knights is a cooperative beat 'em up game mixed up with randomized dungeon crawling and exploration which you can play alone or with a friend.
You play as a hero trapped by a spell in a magical forest. All paths lead you to a nearby ruined castle, infested with goblins, skeletons and other foul creatures. Gear up with awesome and ridiculous weapons and spells and descend into the deep labyrinth below the ruin to face its sinister master!