Real Boxing 2: Remastered
Discover a whole new world of combat sports games. As a newbie boxer, challenge experienced opponents and try to win and score a KO! Explore the world of boxing and make your way to the top. You can become the boxing champion, the best warrior of all time! So get ready to punch, and punch hard! Discover what you’re made of, and try to climb to the top.
A brand new challenge awaits you as the game has been rebalanced for a fresh and fair boxing experience. With better effects and improved graphics you can feel like you're boxing for real!
Train your fighter in exciting mini games that reflect real life boxers’ training and develop your character! You need to leave a lot of sweat in your training hall to be a champion. No one said it would be an easy challenge!
Real Boxing 2 allows you to customize your fighter! Choose your outfit, get a new tattoo and even change your haircut. Adjust all the aspects of the fighter’s body, from mass and muscle sculpture to nose shape.
As in all fighting sports, it's best to enter the punch-out and serve a smackdown with style, so gear up - equip a pair of boots, trousers and gloves that fit your style and knock down your opponents with your looks alone.
Take on challenging opponents! Clown? Check. Santa? Yeah, he's there. A real stone golem? You bet. Defeat them all and claim their epic gear!