Real Heroes: Firefighter
For the first time on Nintendo Switch, Real Heroes: Firefighter gives you a realistic point-of-view experience of the challenges firefighters face. Experience raging infernos and explosive environments in this truly unique action game. Use the firefighter tools of the trade, like axe, hose and saw to rescue survivors and control fires.