Rebel Cops
Rebel Cops is a spin-off game from This Is the Police, which exclusively features the series' turned-based tactical operations. Lead a rag-tag squad of cops in rebellion against their town's new criminal power, and see how long you can hold out when you're constantly short on supplies, and a single shot can cost a cop his life.