Red Bird Adventure: Classic Physics Puzzle
Meet an exciting puzzle game based on the laws of real physics. The rules of the game are simple - you need to get rid of obstacles and enemy birds so that the good birds can be saved.
If the first levels seem easy to you, then the next levels will have to think. At first glance it may seem that the level is very simple, but one wrong move can lead to defeat! Therefore, be careful and turn on your ingenuity - then you can save all the green birds and defeat the red birds!