Red Colony
After a mad scientist experiments with all kinds of DNA, a deadly virus infects his staff and turns them into blood-thirsty zombies.
Maria is a researcher trapped in the turmoil who desperately searches for her daughter before it is too late.
The secrets she finds during her escape from the colony will make her fight a stronger enemy than the wicked virus... Despair.