Red Colony 2
The Blue Colony was a place of opportunity, a capitalist metropolis where hard work, determination and a keen eye for business could punch you a one-way ticket to the top of the illustrious Sky City. . . That was until the Virus hit. Now the elite are hunted by flesh-eating monster that were once their former workers.
You play as Nicole, a mother desperate to get her daughter out of the terrifying slum at the bottom of the bottom in the Blue Colony. Your task is not an easy one, the slum has been hit hardest by the outbreak and zombies are not the only thing stalking you from the shadows.
Only the strongest will survive, the Red Colony has already been massacred by the deadly zombie horde but there is still a chance in Sky City! Help Nicole rescue her daughter and face the dark secrets of her past as you sneak, fight and solve puzzles in this survival horror indie game.