Red Siren: Space Defense
In response, the Exacorp established Red Siren combat squad to battle raiders, eliminate tanks and fight against mechs. As a young soldier of the Red Siren battleship you have to defend the bases , destroy the enemies and eliminate all of the powerful robots who want to win this war and rule the world at all costs.
Red Siren: Space Defense is a space war game with futuristic robots, tanks, spaceships, war mechas and huge battle machines! Enjoy the amazing visuals, realistic effects, exciting battles, challenging missions… the real robot warfare!