Red White Yellow
Red White Yellow is a puzzle game that uses three types of blocks: red, white, and yellow.
It disappears when 6 of each color are lined up, but it can only be erased in the order of red, white, yellow.
If you align the following colors when the blocks are disappearing, they can be automatically chained and erased.