In Red Wings: Coloring Planes you’ve got the controls! With each historical plane, you get to decide whether to color it in the way it would have looked in its glory days or to personalize it with a wide variety of colors, textures, brushes, and stamps. The sky’s the limit!
The game is made up of 5 chapters, each with 6 different plane coloring pages. That means 30 different planes for you to color into your fleet! Work your way through each chapter and unlock the next one by coloring each plane. Don’t forget to color in the background map of each chapter too!