Blast off for a retro arcade experience in RedRaptor, a vertical shoot’em up inspired by genre classics of the ’90s! Assume the role of an ace pilot on a mission to intercept an unknown threat that’s already eliminated nearly all allied forces. If you hope to survive and bring down the enemy, you’ll need to upgrade your ship along the way and push your skills to the limit!