Redemption Reapers
Descending suddenly on the world, the macabre Mort armies destroy nation after nation, leaving humanity decimated in the wake of their overwhelming terror and might. Amid the despair, a small, localized contingent crosses swords with the Mort—the Ashen Hawk Brigade. A cunning band that specializes in surprise attacks, they were once known as the Faithless Reapers and despised by the masses. Little did the public know that this very unit was about to become the only hope in resisting the Mort.
Redemption Reapers is a dark fantasy simulation game set in a medieval world. Be immersed in the tale of the desperate struggle between the Ashen Hawk Brigade and the terrifying Mort legions.
With despair looming as the menacing Mort horde marches ever closer, help your small resistance defeat the enemy masses by bringing together a rich variety of character builds and a meticulous strategy. Experience the exhilaration as you rise up to overcome the odds and achieve victory!
Get to know a small but elite force of five, and figure out how to best utilize each member's unique skills.
You'll have various means of strengthening your members at your disposal, including fusing and upgrading items, as well as swapping out equipped accessories.
Adapt to every situation by taking advantage of all five members' unique weapons and strengths.
Coordinate attacks between members who share the same attack range to join forces and take down powerful opponents!
However different the Brigade members may seem, all are harboring heartbreak and experiences of loss. Get to know what each member has been through and how they feel to gain insight into the path ahead for the Brigade.
Explore a series of strategy maps depicting a doomed and decaying world ravaged by the Mort monstrosities.
Resist with all your might against the omnipotent Mort forces as you embark on a journey with no hope in sight! An intense and brutal experience awaits as you put everything on the line to guide the Brigade to the end of their journey.