The fastest racing game in the universe.
Redout 2 is a tribute to classic arcade racing games and the sequel to the critically acclaimed Redout, where racing through the dystopian wastelands of a semi-abandoned Earth is one of the galaxy’s most popular sports.
In the tradition of Anti-Gravity racing classics, experience blazing fast speeds and an intuitive driving system that makes Redout 2 a blast to pick up and play, but also rewarding for those prepared to master the super-high skill ceiling. Bend, loop and swoop through the most insane twists and jumps in racing game history.
Fly through hundreds of events across 36 unique racetracks - all of which are reversible! From Arena Races and Time Attacks to Last Man Standing and intense Boss Races, dart past the competition and dominate the finish line.
Race against others in intense online multiplayer action. Dive into fresh challenges with regularly-added custom content, alongside seasons that include unique aesthetic rewards.
Choose from 12 distinct chassis and fully customize your own hovership with an incredible selection of propulsors, stabilizers, rudders, intercoolers, flaps, magnets, wings, spoilers, rocket engines, paints and more! Create and share your best high-speed highlights with Photo Mode.