Catch the largest of lunkers from a variety of picturesque locales! Join three good friends as they spend the last days of summer together with one last memorable fishing trip! Catch over 40 species of fish from 14 different fishing locations and craft over 50 different kinds of tackle to lure the rarest of fish! You can even keep fish in a beautiful aquarium while leveling up and gaining new and exciting skills!