You’re trapped in your apartment. You have no memory of your past.
As you try to escape, you rapidly understand that you must confront your traumas, and the only way to do this is to let your choices guide you to freedom.
Interact with different items in the apartment to invoke new scenes and memories, speak on the computer with your childhood friend, Sofia, to further the story.