Reptilian Rebellion
Reptilian Rebellion is a casual and challenging game, kill as many reptilians as you can, keeping an eye on your ammunition, and looking for powerups and friends.
Be careful with the vehicles, find the leader of the Illuminati, unlock different characters and collect bitcoins to enter the leaderboards.