Rest in Pieces
Awake little Georgina from her evil clown dream, weaved of her worst fears. Help the drunken pirate Jack Parrot to vanquish the horrible sea monster Kraken. Save Father Lugosi from Count Draculas bloodthirsty fangs. Rest in Pieces includes many souls to save, and several frightening nightmares to wake up from.
The objective is to swing fragile porcelain figurines through horrid nightmares without smashing into anything. It is easy to learn, but only the most skilled players will manage to save them all!