Return of the Heir
Return of the Heir is an adventure-platform game set in a fantasy world. As a young heir, we travel through the nooks and crannies of our family castle in search of missing family members. Additionally, we are trying to recover the treasures stolen by the invaders. On our way there are hosts of orcs, sinister rats, spiders and various traps such as hidden spikes, falling orbs, gargoyles spitting fire or lava holes. Armed only with a bow, you must do whatever it takes to recapture the castle you will wield in the future.