Revenant Saga
Become a Revenant and find the truth beyond revenge in this gothic fantasy RPG with stunning 3D battles!
After being turned into an immortal being known as a Revenant and learning of the existence of a demon within him, Albert sets out on a journey to make the person who did this to him pay with their very life. However, as he runs into others dealing with their own figurative demons along the way, will he find the answer?