Reverse Crawl
You’re dead already! But such a trifling inconvenience isn’t going to stop you – the Revenant King – from reclaiming your throne. Reverse Crawl is a fast-paced turn-based strategy RPG that lets you lead mobs of monster minions and back-from-the-grave goons into battle against the elite armies of the dastardly Red Queen.