Reversi Let's Go is a highly-acclaimed strategy board game for all ages. It takes a minute to learn and a lifetime to master!
Solve 80 well-chosen endgame puzzles. Give it a try and show yourself you are a truly Reversi master.
Classic electronic game - Lights Out. Can you flip all pieces to black on the board?