Rewind or Die
Mike thought his dead-end job at the local video rental place would be easy, until a serial killer starts carving up his fellow clerks! Deal with irate customers, horrible bosses, and keep your store clean (well, as clean as it can be.) Don’t worry about the occasional creepy phone call or that person watching you through the front window, it’s all part of the job.