RichMan 11
Richman 11 supports multi-controller, online and offline modes to choose. Players could create either free play or challenge play, all the parameters could be set based on players minds as well. In the game, players roll the dice and it determines the steps they could move on the map, earning money by investment on properties, buying stocks or using cards, when the game ends, the only player who are not broke or owns the most in finance wins the play.