Rifftrax: The Game
Featuring two exciting ways to play! Write your own riff and watch your comedy genius come to life via text-to-speech. Or leave it to the pros and choose from over 2,000 expertly crafted riffs from the RiffTrax team.
Play head-to-head with up to 6 players using any internet connected device as controller. An additional 12 audience members can also play along.
Streamers, get your entire chat in on the action with Twitch chat voting. Additional moderation, privacy, and content tools ensure your stream remains problem-free.