Rift Adventure
Rift Adventure is a 2D platformer of action and adventure and RPG elements with retro pixel art style for mobile that seeks to educate and raise awareness of young people, teenagers and also homesick players about tax, tax education, citizenship and cause and consequence of your actions.
It is the answers to these questions that the player will find on their own, in a natural and meaningful way, throughout the game.
As for the story, the game takes place in a fantasy medieval universe where all characters are animalized. The protagonist is an adventurer who seeks treasure and excitement, but sees his best friend and adventure partner being possessed and kidnapped by a powerful and evil being from the underworld.