ROGUELIKE GAMEPLAY
A roguelike, dungeon crawler, card game that is played using only two buttons: Right and Down! Choose your hero and explore randomly generated card dungeons, gather powerful artifacts to get new abilities, and fight against increasingly mighty enemies! Will you make it to level 50?
On each turn, the only decision you can make is to go right or down. This decision, which at first seems trivial, hides a great tactical depth. Will you try to dodge that high-level monster or fight it to get the artifact it hides to its right? The new artifact you just got gives you 5 coins every turn, but only if you move down. Will you risk it?