Rise and Shine
Rise & Shine is a high lethality puzzle game with a bullet-hell twist. Take out enemies with next-level strategy and cunning. Pull off the perfect boss fight with careful planning and execution. And guide your advanced projectiles to open new areas.
Saving Gamearth won't be easy -- prepare to dash through flurries of missiles and avoid unseen traps as you fight to prevent its destruction. It's going to take all you've got to stay alive in the face of deadly robot armadas, bosses, giant death wheels, and even zombies. You're going to die. A lot. Probably.
Play Rise & Shine like you’ve never played before with new game modes that ensure each playthrough feels just right.