Rise of Fox Hero
Armed with a sword and a shield, you will help our fox jump, fight and solve puzzles throughout 4 different chapters and 32 different levels.
Explore colorful and beautiful environments and find all the collectibles while battling tons of different enemies. And beware, by the end of each chapter, an epic boss fight awaits!
In Rise of Fox Hero, perspective is key — so make use of the rotatable camera and look in every angle to find your way through obstacles, or even hidden secrets.