Risk System
This complete cohesion between controls, gameplay and aesthetics means that when you play, you'll feel like you're a daredevil ace pilot from the most awesome mecha anime!
Risk System features multiple endings and character interactions based on player performance, mirroring the experience of the protagonist gaining mastery of their ship and using the systems of gameplay to tell a story.