Ritual
Equip your sorcerer with powerful combinations of Spells and Skills and blaze through horders of monsters in a unique spell-casting action RPG.
You are a Sorcerer Angel. They tried to sacrifice you and failed. Hunt them down, kill their foul God and purge the world!