Rival Megagun
Transform into your Mega Gunship boss form to blast your rival head-on in this unique shooting game with a competitive twist.
Rival Megagun is a competitive split-screen vertical shmup (or shoot 'em up, shooting game, STG) where you transform into a gigantic boss ship - your 'Mega Gunship' - to invade your opponent's screen.