Rivalia: Dungeon Raiders
Rivalia is an ARPG / Roguelite singleplayer video game, with a cartoon art style that aims to combine the best of both genres.
The game takes place in the castle of Rivalia, whose reality has been distorted due to a powerful spell. Our heroes' mission will be to regain control of the castle by ending its curse and bringing peace to the kingdom.
The game has been created with a total of 6 levels divided into three different biomes, each with its own aesthetics and challenges. All levels are made up of a single boss and a procedurally generated dungeon, full of real-time battles, being able to switch instantly between the four protagonists and in this way get the most out of their different abilities.