Rivals of Aether
RIVALS OF AETHER is an indie fighting game set in a world where warring civilizations summon the power of Fire, Water, Air, and Earth. Praised for its competitive gameplay, smooth movement, and extensive training tools, Rivals of Aether is the perfect addition to the Platform Fighter genre.