River City Melee Mach!!
The Renegade/River City (Nekketsu Kouha Kunio-kun) series has had its share of success in the late '80s, and now, the "Fight it out!" part of its numerous spin-off sports series is back and powered-up!
Online play is supported as well! Come and feel the tension while fighting it out with other players from around the world!
Discover every team's story in SINGLE PLAY mode, or setup a quick game in FREE PLAY mode. If you get knocked out, a teammate will come and replace you so your team can continue the fight, but only in CHANGE MATCH mode!