River City Saga: Three Kingdoms
Kunio, the beloved hot-blooded renegade, is back to wreak havoc in the world of the Three Kingdoms! The characters take on the roles of famous generals for a game packed with wild action. The story covers all the way from the Yellow Turban Rebellion to the Battle of Red Cliffs through 6 dense chapters. This is a great chance to learn the basics of the Romance of the Three Kingdoms! Get ready for a whole new and exciting Three Kingdoms experience, with Kunio as the lead!