Riviera: The Promised Land
At the behest of Hector, who is one of the Seven Magi, the Grim Angel Ein and his familiar, Rose, along with another Grim Angel named Ledah, all head to Riviera, an island floating in Asgard.
On the way, Ursula, the guardian of the Riviera, appears and is thwarted by the Grim Angels' intrusion.
・Who are your close comrades? A favorability system that changes depending on your choices!