Road Redemption
In the fiery remnants of a once vibrant world, gangs battle for dominance across war-torn highways.
When a motorcycle assassin takes out the boss of the richest weapons cartel, the cartel offers a bounty of wealth beyond imagination for the assassin’s head.
Now every thug, warrior, and bounty hunter with a bike and blade is out to catch the assassin and win the bounty, including you. The race is on.
To succeed, you’ll have to fight your way across the country, through both friendly and rival gang territory, with whatever weapons you can get your hands on: swords, shotguns, baseball bats, sledge hammers, pipe bombs, and so much more.
You’ll need to use what you earn and learn along the way to upgrade yourself, your ride, and your weapons. The path to glory and riches is a long one paved in blood and pain, but luckily you’ve got a fast bike.
Road Redemption is an action racing game where you lead your motorcycle gang on an epic journey of pursuit, blood, and speed. Through your travels, you will upgrade your character, bike, and weapons by completing races, assassinations, robberies, and more.