A great unknown danger is approaching Roah's home planet. Follow Roah as she explores the world and encounters all of its different factions, uncovering the mystery of what is draining the planets lifeforce.
Roah has a big open world with new abilities, skills and moves to obtain and master. It features unique fighting-game inspired combat with tons of different moves to perform.