Robbotto
A gigantic space cruiser was slowly gliding through the vastness of cosmos, when suddenly disaster struck! The ship flew straight through a magnetic storm, causing all the robots and machines onboard to go crazy. Luckily, Robb and Otto, the ship's top maintenance robots were putting out a fire in the ship's shield generator room, and didn't get affected by the storm. Now the two unlikely heroes must travel through the ship and disable all the malfunctioning machines.