Rogue Flight
Rogue Flight is a breathtaking arcade space combat game inspired by the landmark style of 80's and 90's prestige anime. Traverse the Sol system and join a flight force voiced by a veteran cast, featuring Japanese talent from Sailor Moon, Neon Genesis Evangelion, Gundam, Naruto & One Piece, and English voice talent featured in Overwatch and Fallout 76, League of Legends and Marvel's Avengers. Jump into true stylish arcade action with a huge host of spacecraft upgrades, game modes and multiple narrative paths.
It's been 3 years since the world burned. It was ARGUS; the interstellar watchman system given control of the Solar Defense Force.
Take control of an advanced light space fighter and face hordes of enemies in a last-ditch effort to destroy ARGUS and restore peace to the Sol system.
>> Featuring a retro 80's-90's analogue-video art style inspired by the golden age of prestige anime.
>> Stylish high-speed arcade action set across 9 unique stages spanning the Sol system.
>> Utilize incredible aerial acrobatic manoeuvres coupled with a dizzying array of weapon types.
>> Personalize your aircraft from over 100 unlockable liveries, as well as 24 badges with multiple color and style combinations.
>> Customize your loadout from over 40 unlockable aero designs and 40 unlockable weapons from multiple classes with upgradable attributes.
>> Featuring an original soundtrack featuring renowned video game sound design duo Fat Bard, additional music by Rinn, and an original opening theme with stunning vocals by J-Pop artist Itoki Hana.