Survive the destruction of the galaxy in this fast-paced race through space!
A supermassive black hole is tearing the cosmos apart, and one plucky little robot has to race across the shattered fragments of countless worlds, into the heart of the rogue singularity itself!
Rogue Singularity is a love letter to the classic 3D platformers, but with a high-tech twist: no two levels are ever the same! Guide your perfectly polished pint-sized pal through a never-ending sequence of procedurally-generated levels packed with out-of-control machines, bizarre alien life, dangerous natural hazards, and diabolical traps.