Rogue Trooper Redux
A pioneering tactical shooter and landmark comic book adaptation, Rogue Trooper is back, remastered and revitalised in true high definition.
You are the last Genetic Infantryman (GI). Bred for war and betrayed by your superiors at the Quartz Zone massacre, you stalk the battlefield as a one-man squad, carrying the sentient biochips of three fallen soldiers in your rifle, pack and helmet.