Roller Drama
In Roller Drama, you (Joan) live with & coach five kickass athletes: Anne, Portia, Lily, Cordelia, and Juliet. Together they form a top Roller Derby team, a full contact sport on quad skates!
While personal dramas rage on, you’ll also need to manage Roller Derby matches in real time! Plan strategies, give orders, and manage the match using arcade-inspired controls.
Roller Drama is set in a dystopian alternative world where things are going… slightly worse than they are here. Political and environmental upheavals interfere with daily life.
Note: this is not a Roller Derby simulator: match gameplay is inspired by Roller Derby but it then defines its own kind of game.