Coaster Construction: Create incredible roller coasters – Quickly build a pre-made design or use the intuitive piece-by-piece building tools to design and theme your own unique rides.
Park Designer: Keep your guests happy by building gentle or wild rides, food and drink stalls, water rides, and even transport rides to take them around the park; Customize your park by building scenery, fine-tuning the landscape, and routing the footpaths.
Park Management: Run your park’s marketing and finances to make a profit while attracting more guests; Organize your staff to keep the park running well and looking its best.
Exciting Environments: Build the ultimate theme park in a variety of challenging environments, from the tranquility of Forest Frontiers to the bustling commerce of Megaworld Park.
Authentic Gameplay: Classic-style isometric graphics and original amusement park music and sound effects.
Packed with Content: Includes hundreds of types of roller coasters and rides, and dozens of different shops, stalls, and facilities.