Rolling Car
Drive your car on the looping conveyor belt where tight platforming awaits you. Use your ride's built-in rocket jump and turbo to nimbly overcome traps. Remember, speed isn't always the best option - some situations will require patience!
Rolling Car features 30 exciting levels of increasing difficulty that will put your skills to the test! Dangerous saws, spikes, rockers or multi-level constructions requiring daring jumps - all in precisely designed riddle levels.