Romancing SaGa 3
Once every 300 years, the Rise of Morastrum threatens the existence of our world. All born in that year are doomed to perish before its end. However, there came a time when a sole child did survive. He was using the power of death to conquer the world. Yet one day, he vanished. Another 300 years passed, and again a child defied fate. She came to be known as the Matriarch. It has been 300-odd years since the appearance of the Matriarch. Humanity now stands at the fulcrum between hope and despair. Will there be another child of destiny?