The excitement of the first date, the nerves, not knowing what will happen? it's a very special day. The first time is important to make a good impression and show that you are someone you can trust, so in this game you will have to answer all the questions of your date without making a mistake. If you lie or take too long, he will doubt you and you will not conquer his love.